Friday, January 14, 2011

tinkivinki


ma olen terve jälle! mu nibudest voolab taas kulda ja mu majakatus on jälle naabriaias ning mu juuksed on taas lillad ja mul on rõõmus olla :) btw, see pilt on postimehest, seal kirjutas et tinks on tööst ilma jäänud, ning ainus kes on omale töö leidnud , teised tupsud on siiamaani leidamata, lala väidetavalt tegi lehekülje kus ta paljastab riigi saladusi, kuna ta on koguaeg rebel olnud, tolmuimeja müüdi ebays maha, karu endiselt skeidib kusagil, Po kohta on teadmata, ja Tipsyt nähti viimati aastal 2006 kui ta oli jälle end täis joonud ning magas baltijaamas, otsingud jätkuvad ning meie omaltpoolt soovime neile kõigile edu ning avaldame kaastunnet ja samas oleme rõõmsad et tinkz on elus kaugele jõudnud ka ilma televisioonita ja on suutnud end eraldada staari elust!

No comments:

Post a Comment